Gott nytt år!

Hela dagen tills nu har jag, min bror och några kompisar åkt skridskor! Superkul :D Det är mycket som jag vill skriva men jag vet inte om jag hinner allt nu... Men lite kan jag lägga in!

Inex, jag, andy och pemma har skapat en dansklubb! :P Tyvärr har jag ingen bild på alla. Sorry, men jag har en på mig och inex exakt samtidigd ^^. Och det har varit bil-kaos i sanfranpanfu :D Många som var gp hämtade bilar och vi andra satte oss på bilarna xD Sen har jag varit inne ännu mer på min tyska panda. Här är några bilder (Han säger "Sverige är väldigt vackert") Det var en till vän som inte ville vara med på bloggen. Och det får man acseptera. När jag var där så berättade mina vänner att deras chatt var öppen till 10 på kvällen! (Orättvist :P) Och i skolan var man tvungen att gå hem och äta! :O Det är bara Sverige och Finland som får gratis mat i skolan.:thumbup:

Ni vet om man säger något nnär tex. chatten är stängd? Då kommer det upp en skylt och så får ma vänta i 15 sekunder. Men nu är det inte tid :thumbup: :)
Oj jag fick med allt! Trodde inte att jag skulle hinna det :D Ha det bra //

Kommentarer
Postat av: inex

Hej på dig!!! Fint inälgg hej då!!!! Jag har också en ny panda som heter inex2011 hej dä!!! Kanske hej då blev på tyska :)

2010-12-31 @ 17:40:52
URL: http://panfuinex.bloggcpot.com
Postat av: corren_pandy

Bra blogg!Kan vi bli vänner på panfu??

_________________

Ta en titt på min blogg

2011-01-01 @ 12:42:43
URL: http://elljoe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0