Gymnastiktävling (Uppvisning)

Hej bloggen! Idag har jag varit på gymnastiktävling. Jag var med och tävlade men det hade inte anmält sig några fler i den klassen så vi hade mer som en uppvisning. Det gick jätte bra fö mig och jag hade först tumbling Det är som ett stutsigt golv och såhär ser det ut inutiPå det "golvet" gjorde jag: volt in hjulning (En volt och en hjuling direkt efter), Hanvolt, rondat flickis (En hjulning fast man sätter ihop benen och en bakothandvolt efter). Sen hade vi trampett och det är som en lite studtmatta som man springer fram till och gör olika volter På den gjorde jag gruperad volt (En volt som man är som en köttbulle xD) och sträckt volt (När man är helt rak och har händerna på benen). Ha det bra // Kly84

Kommentarer
Postat av: SEVIL

JAG GÅR OXÅ PÅ GYMPA.PÅ MATTA RONDAT FLICKIS DUBELLSALTO,HANDVOLT HELSKRUV,RONDAT STRÄCKT SALTO OCH PÅ HOPP PIK DUBBEL, DUBBELSKRUV OCH TSUCKA. JAG VET JAG ÄR DÅLIG

2010-12-07 @ 15:53:13
Postat av: SEVIL

VILKET LAG GÅR DU I??

2010-12-07 @ 15:54:11

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0