Längtar till jul...

Heej bloggen! Nuförtiden känns det inte som att någon kollar min blogg... Man behöver ju inte komentera all inlägg men kanske det översta eller så.. Här är en bra låt som alla idoler sjunger. Och snart är det ju jul! Åhh vad jag längtar till julafton. Då kommer jag att träffa min kusin chino och hela släkten. Imorgon ska jag ha en tävling med gymnastiken så jag är lite nervös... Hehe. Idag på panfus julkalnder så fick man en ljusstake och en sak som man kunde ladda ner. Idag på slöjden så gjorde jag en tomte som heter Svante. Den blev ganska söt och jag kan lägga ut en bild på han lite senare. Nu får ni ha en bra helg och njuta av vintervädret! Ha det bra // Kly84

Kommentarer
Postat av: ******* girl

Hejsan!

Jag och några andra har en Detektiv blogg

om det senaste! Gå in på vår blogg!

Försök klura ut vilka vi är :P

2010-12-04 @ 13:01:49
URL: http://panfu-detektiverna.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0