Mina julklappar

Heej bloggen! Nu tänkte jag skriva ner ALLT jag fick i julklapp^^ ( Bildera är tagna i min mormors tvättstuga :D)
1Örhängen, en parfym, belocker till mitt armband och nagellack :)
2. Neocube som jag har gjort ett inlägg om en annan gång. Här är ett mönster som jag har gjort.
Ett underställ, en tvål och en hud lotion (Betty boop :D)

En skidväska och en pjäxväska. ( Vi ska åka till italien och åka skidor och då måste man ha det)

Skidbyxor, Wii spel "Epic Mickey" och tights.

Två svarta tröjor (en långärmad och en kort), En grå tröja och en rutig blus

Två linnen (Till gymnastiken) och en tröja

En kofta

Ett par längd skidor och stavar till dom

Jag fick en liten grön massagemaskin och en Wii dosa men har inte kort på dom.
Slalom skidor
Sen tror jag att jag inte fick något mer.. Ha det bra //

Kommentarer
Postat av: mollymo

Hej! du har nu chansen att beställa en unik header GRATIS! läs mer om det här:

http://mollymo.bloggplatsen.se/2010/12/25/4215821-dalig-uppdatering/#kommentarer

2010-12-25 @ 23:45:29
URL: http://mollymo.bloggplatsen.se/
Postat av: JanneBanne

2010-12-27 @ 07:50:08
Postat av: Jannebanne

Kul! jag fick en iPod touch! Just nu skriver jag på den.

Nu ska jag logga in.

//JanneBanne

2010-12-27 @ 07:52:57
Postat av: corren_pandy

Många julklappar du fick!!!;-)

2011-01-01 @ 12:48:31
URL: http://elljoe.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0