Pomis_10

Heej bloggen! Idag var Pomis_10 inne och jag höll på att skratta på mig! Det var inte något dumt utan ni får titta själva Alla små tomtenissar står i en klump framför tomtemor :D. Sen gick vi till min koja :)Och här är se500 blogg som vill bli tipsad Sen gick vi till paulina133 koja och där tog jag en närbild på Andy25 ;) Och häromdagen så blev det något fel för att hästen var i min koja!!! Jag blev lite sur och sa Hehe Ha det bra // Kly84
Ps. Den signaturen som vann var den här Så jag använder den nu ;) ha det bra //

Kommentarer
Postat av: Vilva

Hehee, tomtemor.

Hon e bara tomtemor för en! ^^(jag)

hihi! Men det ser verkligen kul ut!

/Vilva

2010-12-07 @ 11:44:49
Postat av: jannebanne

He He... Häst inomhus....

Jag har haft nått ännu värre!

Jag har haft bläckfisken från äventyret:Min son är en pirat!!!!!!

(I sjön)

Ha det bra! :)

//jannebanne:D:):)

2010-12-07 @ 14:49:02
URL: http://jannepanfu.blogg.se/
Postat av: inex

Hej kly84! Du och några andra panfu bloggare är bjuden på min fest som Pompis_10.

Dag: 12/12

Tid: 9 på morgonen

Var: Bollyland i iglon.

Hoppas du kommer kly!

2010-12-11 @ 19:13:51

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0