Brasa och cbox

Hej bloggen! Ni har väl sett att det är en brasa i igooln istället för en bar? Om inte, titta här ;)Visst är det mysigt! Men om man kastar en vattenballong på den så slocknar denHehe.
_______________________________________________________________________________________________
Har ni sett? jag har skaffat mig en Chattbox!! tack för hjälpen Pomis_10! Om ni också vill ha en, kolla in Pomis_10´s blogg. Och idag är det ju första advent! Så nu får ni tända första ljuset Ha det bra // Kly84

Kommentarer
Postat av: Sheris

Haha aa några saker har jag gjort på openoffice ;)

Hoppas du deltar i min tävling och vinn priser :D

2010-11-29 @ 16:19:36
URL: http://panfusheris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0