Dagens inlägg

Idag var max inne! Först var det jätte många som stod och bara väntade och väntade...
Sen kom han (äntligen)Javisst ja fyren är det ju något mystiskt med!
Det som är lite konstigt är att alltid någon känd är inne så hoppar alla på den! Det är inte så bar för då kan man inte ta kort på den. Här är en bra bild som jag har på maxINGEN är på honom;)

Och senare så åkte hela familjen till curling hallen! Jag och pappa var lag röd och mamma och min storebror är lag blå. För er som inte vet vad Curling är, det är en sport på is. Det är verkligen jätte roligt. Fast jag har riktigt ont i min rumpa för jag trillade på ändan xD.Såhär ser det ut.Dom röda och blåa sakerna kallas stenar och den röda och den gula ringel på isen kallas bo.Det gäller att hamna så nära mitten a boet som möjligt. (Så här ser ni att jag och pappa leder ganska stort xD). Två av dom stenarna som ligger där har jag lagt in.Jaaaaaaa!!! Vi vann!! När jag kom hem så åt vi toast :) Ha det bra //

Kommentarer
Postat av: chino1

heja kly! kly vinner på curling alra mäst äter kly tost där näst haha dset kom inte igår det kommer idag!

2010-11-03 @ 07:24:31
Postat av: jannebanne(pandanamn)Johannes(riktiga namn)

Asbra blogg!

idag var ella också inne.

Ja säger de igen.

Asbra blogg!

2010-11-04 @ 13:59:12

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0