Har ni gömt bort??

Hej alla bloggläsande pandor! Det är två saker som ni verkar ha glömt... Nummer ett är att jag har ju börjat med frågor och svar!! Och jag har fått 0 frågor!! Och det andra är att jag har en epostaddress till bloggen. Och jag har fått 0 epost!!
Nåväl nu ska vi inte klaga hela inlägget...

Det här vet jag inte om ni vet xD. Om man kastar på kartan i piratbaren tre gånger så blir man en kanin! Och om man kastar en vattenballong i vattnet på stranden blir det såhär
Och guud vad ni har komenterat nu då!! Titta på det här inlägget var det19 komentarer!!!!! Och på ett inlägg längre ner så var det 0 komentarer!! Visst det översta var ju en bloggstafett men endå!! Så snälla komentera mera för du kan tänka hur glad du blir för komentarer!
Nu är jag världens sur-tant jag vet men jag vill inte vara sur. Nu är jag glad xD
Jag tror att det var allt. Ha det bra //


Kommentarer
Postat av: hockeylelle

hej ville bara säga att jag ska ha ett party mer om det kan ni läsa på min blogg! hockeylelle.blogg.se!

2010-11-11 @ 16:02:07
URL: http://hockeylelle.blogg.se/
Postat av: chino1

Va har du jag har typ fått fem stycken ingen kollar min blogg!!:( jag vill ha mer tittare saknar dig!

2010-11-12 @ 15:19:32
URL: http://panfuchino.blogg.se/
Postat av: jannebanne

Hej Kly!

Ja bara undra om du ville komma på min fest i min koja!

Var? I Pandamonium

Tid? 15:30

Var? I min koja!

Dag? 16/11 2010



Sprid gärna information! Och hoppas att du komma!



//jannebanne

2010-11-13 @ 14:05:09
Postat av: land99

hej kly

cool blogg

hoppas vi ses på panfu

2010-11-13 @ 14:54:54
Postat av: jannebanne

Hej Kly!

Om du skulle vilja göra mig en stor tjänst?

Skulle du kunna sprida information om min blogg?

Isåfall e du sjyst!

//jannebanne

2010-11-13 @ 17:09:57
URL: http://jannepanfu.blogg.se/
Postat av: huggesson

hej kly

kolla in min blogg snälla!!!

du har min blogg har!!!

hoppas vi ses på panfu!!! x)

2010-11-13 @ 18:22:55
URL: http://huggepanfu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0