Använd inte andras namn!

Hej! Jag kollade lit epå komentarer på panfu bloggen och då fick jag se på "Vinnaren av videoklippstävlingen" Att någon hade skrivit såhär: Som tur var stog det Kly85. Men snälla skriv inte komentarer med mitt namn! Jag anklagar ingen nu men gör aldrig det!
_______________________________________________________________________________________________
Det har hänt något jätte knäppt med min panda! :S Jag är liten och jag hat gp kläder men jag kan inte göra gp saker och jag är inte gp! Se här Ni ser jag är grå ( Det betyder att man inte är gp.) Och kronan bredvid kly84 stålar inte. Det är säkert något tekniskt problem men det är ju ganska bra hihi :):D Ha det bra // Kly84

Kommentarer
Postat av: mollymo

jag gud vad kul! :D

Men tråkigt att ngn härmade dig! .(

2010-11-27 @ 13:37:12
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0