Jag var nära...

Hej bloggen! Igår tänkte jag på att sluta i panfu för att det hade varit någon inne på min panda och gjort så att jag inte kunde prata :( Jag kunde inte prata på TRE dagar. Men idag när jag loggade in så testade jag att säga något och..och... DET FUNKADE!!!! Jag kan prata!!!!! Så nu är jag helt bestämd att jag ska fortsätta med panfu! Och här är några bra bloggar som ville bli länkade 3369 Rebecca10 Jannebanne. Här är en som ville vara med på bloggen(Det var Melker som ville vara med inte bollyn xD) Om du trycker på bilden så kommer du till Melker2 och emmes blogg. Ha det bra // Kly84

Kommentarer
Postat av: Inex

xD :D :o :∂

2010-11-28 @ 20:01:14
URL: http://panfuinex.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0