Blogg.se krånglar :S

Hej bloggen! Idag har blogg.se krånglat :S Men nu funkar det för mig iallafall. Och jag är lite orolig för om inte Pomis_10`s blogg funkar imorgon så ska hon byta till bloggplatsen ;( Jag kommer sakna hennes blogg JÄTTE mycket så håll tummarna för att hennes blogg ska funka! Idag när jag var i sanfrnapanfu så laggade min dator (igen) så jag stog på huvudet xD Tillslut så stog jag vanligt igen Cx. Sen har det varit en som kallade mig för nörd. Jag tycker verkligen inte om när någon säger så! Säg bara snälla saker till varandra :). Ha det bra //

Kommentarer
Postat av: Pomis_10

KLy snälla var ej ledsen! Jag förstår inte varför du ska vara det! Min nya blogg är ju likadan!

2010-11-22 @ 14:44:46
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: Pidgeotto

Ja, det hände så med mig också! Men sen fick jag tillbaks uppkoplingen så allt blev bra igen!

Ses på panfu, kly!

2010-11-22 @ 15:22:04
URL: http://panfupid.blogg.se/
Postat av: Pomis_10

Jag raderade bloggen nu! Kör som vanligt med bestpingvingirl! Hihi!

2010-11-22 @ 16:05:20
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: Inex

Hej kly84 säg att vi kan ses snart! Jag saknar dig så mycket jag kommentarar dig varje dag kolla kommentarer från mig! Har du sätt min andra kommentar? Jag skrev vad min blogg hette och bla bla andra saker! Jag kan inte sluta sakna dig! Om någon frågar mig vem är din bästa vän? Då säger jag kly84! Hon är ju värdens snällaste panda! Jag saknar dig Från inex xD :D

2010-11-28 @ 19:56:01
URL: http://panfutjejen.se
Postat av: Anonym

Hej allihopa!Ni är snälla,hela rubbet,utom den som sa nörd till kly84 :(.

Iallafall,jag älskar era bloggar!Kan jag få vara med i en bild på bloggen om nån av er träffar mig?Skulle så gärna vilja det!!!

2011-02-22 @ 14:26:43
Postat av: krux

Föressten var komentaren över mig krux!så om ni ser mig,snälla ta ett kort till eran blogg?

2011-02-22 @ 14:27:57

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0