Panfu_Max

Hej bloggen! Max var inne idag igen! här är bilder
Vi hade en frågesport och jag ställde två frågor. Vad heter huvudstaden i tyskland?Max vet ju såklart! Panfucentralen setter ju där! Svar: Berlin! Och så ställde jag frågan Vilket är världens största däggdjur?Han säger Världes största däggdjur kan man se utanför fönstret!!! Ja det kan man och rätt svar är Blåval!

Nu är jag med i En stor familj! Mollymo=Syster, Jakobx=Bror, Lonokokko=Systerbarn, Alemanda=Systerbarn, Adnan_von_panfu=Pappa, Pompomkitty=Mamma, _Edward_=Farbror och Bogno=Kusin! Jag kanske har fler släktingar i panfu men dom vet jag inte än. Här är (från vänster) Kusin Bogno, Brorsan Jakobx, farbror _Edward_,Jag, Syster Mollymo och mitt systerbarn Lonokokko.
Ha det bra//

Kommentarer
Postat av: chino1

kul du träffar ju alltid panfu Max jag har bara träffat han två gånger

2010-11-04 @ 10:07:30
Postat av: mollymo

Vi har också Meno=Syster pomis= Bror pappare=mormor Santi_RM=Farbror (Det är några men jag säger allllaaa senare ;) )

2010-11-04 @ 18:55:29
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0