Såg det nu...

Hej bloggen! Jag har komenterat panfubloggen och jag fick svar! (För första gången) Det är så att min video kan inte visas men i december kommer det att funka xD
Tack ella och max! Om ni inte ser vad det står skriver jag det här. Komentar: Men om jag trycker på min video så kommer den ju inte fram :(                                     
Svar: Vad konstigt! Det funkade ju i fredags! Du kanske måste ladda upp den igen eller ändra någon inställnig? Grattis till vinsten iallafall! Din film var riktigt fin!:) Håll höjd! Max och Ella. Det var allt och ha det bra //

Kommentarer
Postat av: huggesson

coolt att få svar från Ella och max!

XD

/huggesson

2010-11-25 @ 19:07:41
URL: http://huggepanfu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0