Världens bästa kusin! veckans panda

Hej bloggen! Idag kände jag att jag bara MÅSTE göra det här inlägget. Det handar om min kusin (Chino1). Det är synd att jag inte har skrivit om henne så mycket. Ni ska bara veta att det nästan inte går att ha en bättre kusin än henne!Tyvärr kan inte vi träffas så ofta för vi bor 23 mil ifrån varandra och det var VÄLDIGT länge sedan vi träffades. Men på lovet ska jag åka till henne. Jag kan inte vänta tills vi träffas!! Och jag ska ju tipsa om hennes blogg också www.panfuchino.blogg.se Om ni går in på den så blir jag jätte glad och chino med :)  Jag vill att du ska veta hur mycket du betyder för mig chino!Och du blir dessutom veckans panda! Hoppas du blir glad och vi ses på onsdag!  Ha det bra // Kly84 :)

Kommentarer
Postat av: ruilo

vad söt din kusin är!!! Pidgeotto var så snäll att hon la upp en bild på dig och mig!!!!

din bild på dig och kusin blev lite suddig men den blev aasssbra!!!!

kommentera gärna tillbaka till mig med!! :D

2010-10-31 @ 07:15:55
URL: http://panfumastaren.blogg.se/
Postat av: alemanda

Kly kAan du tipsa om min blogg?



www.minpanfu.blogg.se

2010-10-31 @ 10:08:07
URL: http://minpanfu.blogg.se/
Postat av: 3369

Kan du fråga Chino en sak?

2010-10-31 @ 18:45:42
URL: http://www.panfu.se
Postat av: chino1

tack så himla mkt när jag läste detta blev jag aldeles varm i kroppen och jag kunde inte sluta le.

2010-11-01 @ 14:28:42

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0