Bollypandan

Här är en berättelse som jag gjorde idag :)
En dag gick jag runt i panfu och i staden såg jag att den stora bollyn var inte så glad Jag undrade vad det var och han sa att det är inte så många som är inne i affären. Då sa jag att jag skulle gå in och och kolla. Och där stog Eva! När hon såg mig sa hon: Åh vad bra! Den nya leveransen med bollys har kommit, så hon satte mig i buren och där satt jag ett tag. I flera timmar! sen kom det en som ville köpa mig! jag blev jätte glad och jag fick komma hem till hans koja och fick en bollykompis Men det blev en kort stund för han skulle och bada mig! men jag hatar att bada Sen när vi kom hem till kojan igen så stog jag inte ut. Jag skrek rakt utDå gick vi raka vägen till djuraffären och berättade allt för Eva Hon bad om ursäkt och lovade att vara lite mer försiktig med bollyleveranser. Så slutade allt lyckligt! //Kly84

Kommentarer
Postat av: chino1

bra saga!! jag har också gjort en

2010-09-16 @ 18:11:06
URL: http://panfuchino.blogg.se/
Postat av: ET69

:D

2010-09-23 @ 18:21:07
URL: http://mylifeinpanfu.blogspot.com
Postat av: Millis

Roligt!:)

2010-10-01 @ 15:17:54

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0