April april!

Heej!
Tjenare
Nu ska jag berätta om hur Cherry lurade mig igår...
Nej för det gör jag :P

Kly kom hem från skolan. Hon var ganska trött måste jag säga :D. När hon gick in i kojan så ropade hon

Och då satt jag bakom soffan och gömde mig ;)

Sedan räknade jag tyst "Ett två...
TRE!

Alla woobys, bollys och pokopets kastade vattenballonger på Kly! Haha du skulle sett hennes min :D
Vi hade faktiskt hittat
några bra gömställen.

Och jag som inte ens hade tänkt på att det var 1:a april! Nästa år ska jag ge igen...
Ja vi får väl se... Ha det bra // Cherry Kly84

Kommentarer
Postat av: Inex

Ska vi bli BFF på Msp? =)

2011-04-03 @ 17:34:02
URL: http://themoviestarplanet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0