Happy Easter!

Heej! Glad påsk allihopa :D. Hoppas att ni får en härlig helg och..
MED MYCKET GODIS! :P
Cherry, jag vet inte om du mår så bra av godis så...
GODIS? VEM SA GODIS?! GOOOOOOOOOODIS!

Såja lilla cherry nu får du lungna ner dig lite. (Jag behöver nog gömma godiset idag :S :D) Ta en morot :thumbup:
Nej ursh det är ju godis som gäller :D

Hur firar ni påsk? Jag vaknade idag och gick upp. Sedan åt jag en påskfrukost ;)



Sen fick jag ett påsk ägg med godis i :D Hoppas ni får en trevlig påsk!
Ha det bra // Kly84
Godis? Vem sa godis...?

Kommentarer
Postat av: Inex

Jag fick godis pengar, och så fick jag köpa sc på msp. 20.000!

2011-04-23 @ 13:44:10
URL: http://MspPurple.bloggplatsen.se
Postat av: Inex

Heej Kly! Såg nyss på Panfu Badnight Del 6!

Och nu har jag börjat lite med Panfu igen, så jag träffade Marre. Och då sa vi:

Inex: - Du Marre, kan vi inte göra så här: att när Kly står så där förvånad (för du åkit in i badniht), så kommer jag, och så försöker vi rädda marre.

Marre: - Ok visst :)

Så kan vi ses ikväll kl 4 kanske? Bollyland idag måndag svara i din C-box.

2011-04-25 @ 10:42:01
URL: http://MspPurple.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0