En BRA låt

Heej alla! Det här är verkligen en bra låt! (Enligt mig).
Nepp den är INTE bra!
Varför inte? xD
Det är ju lady gaga! I dont like lady gaga...
Men Cherry... Du kan jju inte bedöma låten för vem som sjunger den, eller?
Okej då jag kän väl höra den...
VÄNTA! Början är ju som en sån annan Lady gaga sång, jag visste det! :cool:
Ta det lungt! Det har ju bara gått tre sekunder på låten!

Så, vad tyckte du?
Hrmm... Ehmm... Visst du hade rätt den var väl... Ganska bra. Måste sticka hejdå!
Hihi jag visste att hon skulle gilla den :D Ha det bra // Och en ivägspringende

Kommentarer
Postat av: inex

Jag gillar den inte...

2011-02-24 @ 18:35:31
URL: http://panfuinex.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0