Jippie!!

Jag och chino1 satt och chattade förrgår och då frågade jag om hon kunde åka till mig. Och nu sitter vi här bredvid varnadra och spelar panfu :D.
_______________________________________________________________________________________________

När jag var inne på panfu så grejade jag lite med min koja. Jag tog fram alla mina icke GP möbler och såhär blev resultatet:
Lite stökigt? :D Och sen har jag hittat en JÄTTE gammal karta på panfu
Jag och chino håller på med en film som vi ska lägga ut på våran blogg. Ha det bra // Kly84

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oki, men nu är ni ju tillsammans kan ni inte blögga lite då?

Jag har semester å är i Sälen jag kommer hem på söndag. Hoppas vi ses då! Jag har väldigt dålig uppkoppling i Sälen.

Skriver från iPoden en så länge.

Nu kommer en sak till Chino1.

Hej!

Jag har en liten ide' till din blogg! När du nu e hos den du bloggar hos kan du inte skriva sju inlägg satt man kan läsa ett varje dag sen när du kommer tillbaka så aa, du fattar...

Hoppas vi ses! Ps, LOVE LOVE LOVE!

Glad alla hjärtas-dag i efterskott. Ska försöka göra en bild till er på piZap.

ses//Love peace inex I Love you xD

:heart:

2011-02-19 @ 11:17:20
Postat av: Anonym

Oj glömde skriva inex xD :haert: :D

aja ni fattar att de e från mig va

2011-02-19 @ 11:19:08
Postat av: nioo♥

Men den där kartan är väl fejk?:O Coolt du har gjort det! Det ser riktigt äkta ut:P Men det kan ju också va riktig;)♥



//nioo♥

2011-02-19 @ 19:34:04
URL: http://niooking.blogg.se/
Postat av: Kly84

Inget fejk här inte :D

2011-02-20 @ 17:40:38
URL: http://klypanfu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0