Mår fortfarande inte så bra

Hej alla. Idag testade jag att gå till skolan men sista lektionen bara KABOMBANGBPOM i mitt huvud :(. Men jag hoppas att det blir bättre snart.
_______________________________________________________________________________________________

Nu ska vi ta et titt på mitt fönster xD Vi börjar med att titta när rullgardinen är nerdragen:

(Suddig bild :S)
Mina favvo saker på fönsterbrädet är mina två kaktusar

Söta? :D
Och när jag var i dalarna så köpte jag en dalahäst. Den är också fin :)

Så ni bara vet jag ÄLSKAR grönt :P
Och nu tar vi och rullar upp rullgardinen!

Nästan likadant :D
På fönstret har jag satt fast fönsterfärg som föreställer snöflingor :thumbup:

Sist men inte minst... Min gröna lampa!

I love it :D Ni kanske får se fler bilder från mitt rum en annan gång :). Ha det bra //

Kommentarer
Postat av: Inex (Ines)

Heey!

Du, KABOM!!! KRACH AAAHH i mitt huvud också :(

Men du, Ska du inte kopiera din header som du fick av mig?

Aja ska nt tjata xD

Mm, men i alla fall!

SNÄLLA AZZÅ JAG SÅG HEADERN PÅ PANFUKUSINERNA! Den var jätte cool !!! Azzå jag fattat 0 hur man gör på Photoshop! Kan du försöka göra en header åt mig!

2011-02-17 @ 09:05:29
URL: http://panfuinex.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0