Italien

Heej bloggen! I vecka nio kommer jag åka till italien :) Jag ska åka buss igenom Danmark, Tyskland och Sweitch (och Italen också :D). I Italien ska jag åka skidor i alperna :thumbup:. Det kommer inte direkt bli någon vilo semaster för bussen går från hotellet klockan 8 :O
På tal om resor har jag varit utomland förut. Här är alla länder jag har varit i: Karibien (2 ggr), USA, Danmark, Norge, Spanien, Stor britannien och Mexico.
Var har ni varit utomlands?
I panfu...
Ja jag vet att du har varit i panfu cherry :D Skriv gärna en komentar var ni har varit ;)
Okej gör det på en gång!
Läsarna menar jag...
Jag läser din blogg
Okej du får väl komentera då... Ha det bra // Och jag:

Kommentarer
Postat av: Cherry (Kly`s bolly)

Jag har varit i panfu!

2011-01-19 @ 14:12:15
Postat av: Inex

Äm...Frankrike Spaninen USA så klart! Kmr från Usa england, Sverige, Panfu , Grekland, Florida...Ok, mst gå!

2011-01-19 @ 16:40:48
URL: http://inexinex,
Postat av: 3369 (hilda)

jag har varit i danmark och i turkiet och självklart har jag varit i sverige och panfu också och 4 mars så ska jag och pappa åka till kanarieöarna // www.panfutre.bloggplatsen.se 3369

2011-01-20 @ 16:56:22
URL: http://panfutre.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0