What are words

Min kompis zurfs tipsade mig om en låt som heter "What are words" och jag tycker den är jätte fin. Såhär låter den:


Cris Medinas (han som sjunger den och har skrivit den) fru var med om en bilolycka. Sen låg hon i koma och läkarna trodde inte att hon skulle vakna upp men hennes man Cris trodde det. När hon vaknade så hade hon fått skador i hjärnan, och dåå skrev Cris den här låten för att han aldrig ska lämna henne och alltid kämpa för henne. Första gången jag hörde det började jag nästan att gråta... Ha det bra // Kly

Kommentarer
Postat av: Inex

You are an incredible best friend if you did not know and I'll do anything, you are a world much more than everything in our world, you make me laugh and you make me and smile, you make me remember all our days together. Everything is still as much fun, but one thing makes me sad, see you almost never. Perhaps you can change. Do not know ... but I hope! Hope this cheers you up, so I get up and smile and so I will make you laugh. Never doubt, best friend,

I WILL ALWAYS LOVE YOU!

/ Inex

2011-06-21 @ 20:11:52
URL: http://MspPurple.bloggplatsen.se
Postat av: Shahira

Den låten är underbar...jag började gråta

2011-06-21 @ 22:12:22
Postat av: Krebe (crazymozolla)

Hej Kly!

Du vet att jag har ju slutat Panfu. Vi träffas ju nästan aldrig då..

Du är en underbar tjej, men jag vill göra slut :( Jag hoppas du inte tar illa upp. ;( Jag kände för att göra slut. Men du hittar säkert en annan kille hoppas jag :) Kly, du är alltid den bästa tjejen jag har haft...men sådant här är livet ;(. Jag ångrar mig inte för de jag gjort. Jag vill vara ensam nu. Du visste säkert att detta skulle hända någon gång...:/

Heejdå...

//crazymozolla (Krebe) ;(

2011-06-22 @ 12:39:29
URL: http://crazymozolLa.bloggplatsen.se
Postat av: elin

ja låten är verkligen jätte fin

2011-07-02 @ 12:14:33
Postat av: avrilpanda

när vi hade skolavslutning sjöng en tjej den låten

2011-07-22 @ 20:10:49
URL: http://www.panfu.se

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0