Kly84 Jobbar!

Heej alla! Ledsen att det har varit väldigt små och tråkiga inlägg men här kommer något nytt! Jag ska testa att jobba på olika ställen i panfu. Idag blir det...

Resturangen! När jag kom dit fick jag vara servetris.
Dagen började bra och jag tog emot många beställningar.
När hon hade gått kom jag på en sak. Jag hade inte tagit betalt! Och just då klampade Chefen in. han frågade om allt gick bra och då sa jag
- Jo allt går jätte bra! *Harkel*
- Bra för dig.
När han gick ut igen andades jag ut och så kom det en ny kund.(Jag sa "Det ska bli!") Sen kom det inte en kund på en låååång stund och jag började känna mig lite hungrig. Jag kollade så att inte chefen kom och sen gick jag in i Köket. Jag åt och åt och åt... Jag blev så mätt så jag höll på att spy! Men gissa vem som kom då. Chefen! Jag fick ju självklart sparken men innan jag gick var jag tvungen att torka av ALLA borden!

Haha, hoppas det gå bättre för Kly nästa gång! :D
Jag tror inte att du skulle klara det så mycker bättre! :mad:
Okej vi tar och avslutar inlägget innnan någonting händer... Ha det bra //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0