Värre och värre...

Händelsen i Japan verkar aldrig vilja finna ro. Känkrafts explotionen i reaktor 1 är den näst värsta i världen - någonsin. I efter middags så skedde det ett nytt skalv och forskare tror att det kan vara ett förskalv till ett ännu större än det som var ute i havet. För att jordbävningarna har skett har dygnet minskat med 1,8 microsekunder. Vi får verkligen hoppas att det vill ge snart. Ha det bra //  Ps. Zurfs ville att jag skulle länka till han så här är länken.
PPS. Jag tror inte riktigt på myten om 2012 men det liknar ju lite det nu... :S

Kommentarer
Postat av: hirry

http://nykilspanfublogg.bloggplatsen.se/2011/03/15/4854023-contest-inspired-by-anzy/#kommentarer



Tävling på min blogg, vänligen tryck på länken ovan för att komma till min blogg :)



Mvph hirry

2011-03-16 @ 14:16:21
URL: http://nykilspanfublogg.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0