Ta kort med Apple

Hej bloggen! Med det här inlägget så tänkte jag hjälpa alla pandor som har en macbook och inte kan ta kort

1Först instalerar du ett program som heter Jing. Sök på Jing på google och det översta som kommer fram.
2 Nu ska du ladda ner programet. Då trycker du här Sen tar du på Sen kommer den här uppOch nu ska du dubbelklicka på den här:
3 Nu går du in på och tar påNu kommer det upp en liten sol i hörnet av bilden. Då tar du på den och tar på "Capture". Nu får du markera allt som du vill ha med på bilden. Sen tar du på "Capture an image" längst nere i hörnet. Sen tar du på "Save" Och då kommer en sak upp och på "Were:" tar du på skrivbord.
4 Nu är det som vanligt. Tryck på trädet
Sen tar du på "ladda upp bild"
Sen tar du på "Bläddra..."Sen trycker du på den bilden du vill ha och tar på "Öppna"
Och nu tar du på "Ladda upp bild"
Och här är en blogg som är jätte bra www.minpanfu.blogg.se
Hoppas det hjälpte dig och komentera om det är något som du inte förstod. Ha det bra //Kly84

Kommentarer
Postat av: Pomis_10

Det finns ett till sätt att ta bilder på datan

Man klickar på CMD och siffran 3. Sen markerar man det man vill ha av bilden! Superlätt!

2010-10-31 @ 14:55:47
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: Kly84

Tack Pomis_10! Det var ju mycket enklare än att instalera jing och allt! Vad knasigt att jag inte vissta det xD

2010-10-31 @ 19:15:19
URL: http://klypanfu.blogg.se/
Postat av: chino1

aaaaa!!! jag är så glad för din skull för jag skulle bara kolla nån blogg så kollade jag pompoms och jag såg att du kom med i hennes bloggstaffet jag röstade ju såklart på dig så alla rösta på kls blogg älskar dig världens bästa kusin.

2010-10-31 @ 19:52:13
URL: http://panfuchino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0