Nyhet!

Heej alla! Jag ska börja med en ny sak på bloggen som heter... Veckans naglar! (:D) Det kommer att börja imorgon. Om jag hinner kommer jag att säga vilka färger det är på söndagar och ta kort och visa dom på måndagar.
_________________________________________________________________________________________________
Färgerna den här veckan: Turkos och svart!
Sa jag att du fick blogga nu?
Nej... Men det verkar vara så kul! Jag vill börja nu nu nu och nu!!
Okej, du kan få blogga lite när du vill... Men du måste få godkänt av mig först
Okej då...

H
a det bra //

Kommentarer
Postat av: inex

Vad kul! Träffa inex2011 idag! Men sen sa hon:

- Nej, jag loggar aldrig in mer på panfu ;(

Så jag och sh123 och Krebe hade en minesstund för henne ;( Men vi han säga hej då ;)

Jag skriver ett inlägg idag så läs gärna min blogg idag. ;)

I love you too//inex

2011-01-24 @ 15:56:30
URL: http://mylifeinex.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Pandanamn: (eller ditt riktiga)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0